Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Αγανάκτηση και Μεταμέλεια …

Συνάντησα συμμαθητές σήμερα στο Καφενείο, μαλώσαμε πάλι όπως παλιά,  για τα πολιτικά… 


…γυρνώντας στο σπίτι συνάντησα το γιό μου (Άνεργος  Διδάκτορας, που ψάχνει για μετανάστης, ο άλλος είναι μακριά, στη Θεσσαλονίκη, δεν ανακηρύχτηκε ακόμα , …έχει να κάνει και Στρατό και μετά …να δηλώνει Άνεργος και έτοιμος για μετανάστης),
 
ντράπηκα …διότι εγώ, τους ψήφιζα αυτούς, που έπαιρναν τις αποφάσεις και έγιναν η αιτία να  είναι τώρα …Άνεργος ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ,
 
ένοιωσα περήφανος (σαν τον «κότσυφα»  του Διονύση),  διότι εγώ  τα ξόδεψα για τις Σπουδές τους, εκείνα που … «όλοι μαζί τα φάγαμε» (η διαφωνία μου σ΄αυτό, ήταν ο καυγάς του Καφενείου), διότι δεν συμμετείχα (ΔΙΟΡΊΣΤΗΚΑ) ποτέ σε Διοικητικά Συμβούλια, Επιτροπές, Προμήθειες ή άλλα τέτοια προσοδοφόρα τερτίπια  (ούτε καν στην επιτροπή της Εκκλησίας του Αγίου Ελευθερίου) και μου κρατάγανε τους Φόρους στη πηγή, ώστε δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να κλέψω μια Δραχμή …

 και πόνεσα, όταν …μου δήλωσε με μεγάλη ικανοποίηση, πως δεν είναι πιά μόνος του, μα βρέθηκε με πολλούς άλλους Νέους, Άνεργους, Σπουδαγμένους , Προδομένους, Αγανακτισμένους,  που συναντώνται κάθε βράδυ στην κεντρική πλατεία, ώστε να νοιώσουν το Μεγαλείο της ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, όπως παλιά στη Αγορά ή στην Εκκλησία του Δήμου (σε μένα δεν επιτρέπεται να πάω, γιατί εγώ ψήφιζα πάντα τα τελευταία 37 χρόνια) και να …

…και πόνεσα περισσότερο, γιατί  μου πέρασε απ’ το μυαλό, πως το Σύστημα θα στείλει πάλι τους Υπουργούς του, να πούνε Ψέματα στα Παιδιά και να κάνουν πάλι τα δικά τους … 

…και πόνεσα, γιατί πάντα είχα πίστη στην Πολιτική και να …

Αποστόλη, …με προκάλεσες να γράψω κάνα-δυο σκέψεις, (ελπίζω κάποια στιγμή θα πέσει το μάτι σου σ’ αυτές τις γραμμές και ίσως, θα τις σχολιάσεις),  … να λοιπόν, που εδώ δηλώνω Δημόσια
Μεταμέλεια και Αγανάκτηση …
Είμαι σχεδόν σίγουρος … θα το «πληρώσουν» πάλι τα Παιδιά μου και τους ζητώ Συγγνώμη

4 σχόλια:

antonios είπε...

ετσι ακριβως χαμογελαστέ,.,.
γιαυτο βγητε ολοι στους δρομους,.,.τωρα ειναι ευκαιρια,.,για τα παιδια μας ρε γμτ για τα παιδια μας,.,

ξάνθος νεραντζής είπε...

Γειά σου Αντώνη.
σ΄ευχαριστώ για τα σχόλια (αυτό και το προηγούμενο, στο οποίο δεν απάντησα)

elli elli... είπε...

ελπίζω να μας συγχωρέσουν τα παιδιά μας....μπορεί να μη τα φάγαμε μαζί αλλά ξέραμε τι γίνεται και δεν μιλήσαμε....και το χειρότερο ψηφίζαμε τους ίδιους και τους ίδιους....

ξάνθος νεραντζής είπε...

σ΄αυτό ελπίζω κι εγώ Έλλη.
στις τελευταίες εκλογές ζήτησα από τα παιδιά να μου δώσουν σταυρωμένο και διπλωμένο στα τέσσερα ψηφοδέλτιο να πάω να το ρίξω ......
μου το αρνήθηκαν ...

επισκέπτες




προβολές

youtube

facebook