Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

...συνέχιση της προσπάθειας

Θα μπορούσε ακόμα, ο τίτλος αυτής της ανάρτησης να είναι, "το κέρδος μιας Δευτέρας", διότι όλη μέρα σήμερα, προσπαθώ, χωρίς να με απασχολεί η τηλεόραση και το Εξωτερικό ΧΡΕΟΣ (λες και το δημιούργησα εγώ ή η Καίτη ή ακόμα και οι καλά σπουδαγμένοι, πλην ΑΝΕΡΓΟΙ Γίοι μου)
να ξανα-σχεδιάσω αυτό τον ιστότοπο,
να καταλάβω τον τρόπο που γίνονται οι αναρτήσεις και ποιά η σχέση τους με τις σελίδες,
πως γίνεται να σχολιάζονται οι αναρτήσεις και πως γίνεται να αναρτώνται σκέψεις η/και φωτογραφίες Φίλων, να "ζωντανέψει", δηλαδή ο ιστότοπος.
Ευπρόσδεκτη κάθε είδους βοήθεια ...
Μεγάλη χαρά πήρα, όταν διαπίστωσα, πως δεν είμαι μονάχος (εγωισμός κι αυτός ε;), ύστερα από την επίσκεψη εδώ, του Βαγγέλη και του Κώστα, (ανεψιός ο ένας, φίλος και συγκάτοικος των καλών χρόνων ο άλλος),
να 'στε καλά ρε παιδιά.
...οψόμεθα
Ξάνθος απ' την Ξάνθη

4 σχόλια:

ξάνθος νεραντζής είπε...

δεν μπόρεσα, για την ώρα να κάνω τη γραμματοσειρά μεγαλύτερη μέσα στην ανάρτηση ...
δυσκολεύομαι να διαβάσω

elli elli... είπε...

καλησπέρα σας!!!! πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σας!!! είμαι φίλη του Αντώνη Μπουλταδάκη ...αν χρειάζεστε κάποια βοήθεια για το blog πολύ ευχαρίστως να σας βοηθήσω αν μπορώ!!!!!

ξάνθος νεραντζής είπε...

καλησπέρα Έλλη, σ΄ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. παρακολούθησα με προσοχή τον τρόπο, που οργάνωσε ο Αντώνης το blog του και για την ώρα έχω λύσει τα πρώτα εύκολα όπως φάνηκε προβλήματα, προχωρώντας αν/όταν μου δημιουργηθούν απορίες θα σου "φορτωθώ" (μιά και μου δίνεις τη χαρά), διότι πρίν διαβάσω το σχόλιό σου εδώ, έκανα ένα tour στο δικό σου πανέμορφο blog προβληματισμένος με τους στίχους σου. σε παρακολουθώ. σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ

ξάνθος νεραντζής είπε...

και επειδή μου άρεσε ένα τηλεφώνημα από τον Κώστα Πόπη, η εισδοχή του Αποστόλη και ένα e-mail από την Ευτυχία, θα προσθέσω τα λόγια της Ευτυχίας προσδοκώντας και ευχόμενος να έχω κι άλλους Φίλους, κι άλλα σχόλια, κι άλλες φωτογραφίες, κι άλλες δραστηριότητες, άντε ν΄ ανοίξουμε πανιά και να 'μαστε πολλοί μαζύ ...
... το σκέφτηκα ψυχραιμότερα, θα αντιγράψω το σχόλιο-mail της Ευτυχίας, εφ όσον μου το επιτρέψει, διότι δεν μπορεί να αποφασίζω μόνος ...

επισκέπτες




προβολές

youtube

facebook